Strony

7 maja 2009

Wystawa


Taki wpis teraz, w którym trzeba się trochę pochwalić ;) Trochę zaniedbany blog i praca, ale cala energia poszła na wystawę - na dodatek moją wystawę ;) W ramach realizowania marzeń w życiu udało mi się odbyć roczną wyprawę po Ameryce Łacińskiej i ta wystawa nawiązuje właśnie do tej wyprawy:)
Maj jest w Krakowie miesiącem fotografii i miałam przyjemność pokazać swoje prace w tym uroczym mieście, inaugurując wraz z innymi galeriami miesiąc fotek :) Dnia 7.05 odbył się wernisaż z udziałem autorów - czyli o mnie tu mowa ;) i Patricku francuskim sympatycznym fotografie :) Dla mnie był to debiut, który przebiegł nad wyraz pomyślnie :) Przybyli moi przyjaciele z odległych stron Polski, i tyle obcych ludzi, którym temat jest bliski lub nie, a którzy oglądając moje zdjęcia odnajdywali w nich uczucia. Wydarzenie na całego ;)
Wystawa mieści się w Krakowie w Galerii Młodych Zajazd Kościuszkowski i w Galerii w Dworku Białoprądnickim. Tytuł wystawy "Przyjemnie jest pomarzyć", zdjęcia można oglądać do 5.06. Serdecznie wszystkich zapraszam, a dla tych którzy nie mogą wrzucam kilka z wystawionych fotek ;)











2 komentarze: